domingo, 16 de março de 2014

*. Ole Paus, Mari Boine & Kari Bremnes .*

Album: Salmer på veien hjem (1991)
Genre: Soft Prog Folk (Acoustic/Singer/Songwriter)  /  Norway

Songs / Tracks Listing
01. Nærmere deg min Gud (Ole Paus)
02. Far verden, far vel (Kari Bremnes)
03. Mu váibmu vádjol doppe (Mitt hjerte alltid vanker) (Mari Boine)
04. Lær meg å kjenne dine veie (Ole Paus)
05. Boade, Vuoigna, doη gii attát (Ånd fra himmelen) (Mari Boine)
06. Blott en dag (Kari Bremnes)
07. Dan stuorra, vilges joavkku (Den store hvite flokk) (Mari Boine)
08. Klippe, du som brast for meg (Ole Paus)
09. Sorgen og gleden de vandre tilhope (Kari Bremnes)
10. O, bli hos meg (Ole Paus)
11. Vuoinnadan baiki liekkuslas (Mari Boine)
12. Eg veit i himmerik ei borg (Kari Bremnes)

Line-up / Musicians
Ole Paus, Mari Boine & Kari Bremnes / Vocals
Ole Thomsen / Guitars
Iver Kleive / Keyboards, Hammond Organ
Sigurd Køhn / Saxophone

RATING:  6.75 / 10

.

Nenhum comentário :

Postar um comentário